Martı

DUYURULAR

Bulut
Generic placeholder image
NARLI HATTI SEFERLERİ HAKKINDA!

Değerli Yolcularımız, 
Şirketimiz tarafından Güney Marmara Adalar Hattı’nda Narlı İskelesi’nden düzenlenen feribot seferleri, iskelenin mevcut fiziki yapısının ve zamanla yıpranan altyapı koşullarının feribot operasyonlarının güvenli şekilde yürütülmesine elverişli olmaması, yanaşma ve yolcu tahliye işlemlerinin emniyetli şekilde yapılmasına imkan tanımaması ve bakım-tadilat gereksiniminin doğması nedeniyle, 30 Kasım 2025 tarihi itibariyle sonlandırılmıştır. 
Seyir ve yolcu güvenliği önceliğimiz doğrultusunda alınan bu kararı, yolcularımızın ve kamuoyunun bilgilerine sunarız.

Generic placeholder image
İPTAL/EK SEFER BİLGİSİ

BOĞAZ HATLARINDA SEFER BİLGİSİ;

- 03.12.2025 Çarşamba (bugün) Boğaz hatlarında seferlerimiz an itibariyle;

Çanakkale-Kilitbahir ve Çanakkale-Eceabat hatları tarifeye uygun, Lapseki-Gelibolu hattı saatsiz olarak devam etmektedir.

ÇANAKKALE-ECEABAT HATTINDA EK SEFER BİLGİSİ;

- 03.12.2025 Çarşamba (bugün) Çanakkale-Eceabat hattında;

Çanakkale'den saat 06:30'da

Ek sefer yapılacaktır.


- İptal/ek sefer bilgileri ve daha fazlası için 444 0 752 GESTAŞ İletişim Merkezi'ni arayınız. Sefer tarifelerine https://gdu.com.tr/gduonline/sefer-tarifeleri linkinden ulaşabilirsiniz.

İyi yolculuklar dileriz.

Generic placeholder image
Geyikli-Bozcaada Hattı'nı Kullanacak Yolcuların Dikkatine!

01.12.2025 Pazartesi günü itibariyle Geyikli–Bozcaada hattında tarife değişikliği bulunmaktadır.
Tarifemizde yer alan ve Cuma, Cumartesi ile Pazar günleri gerçekleştirilen Geyikli’den saat 23:00, Bozcaada’dan ise saat 22:00 seferleri, 01.12.2025 tarihi itibariyle yapılmamaktadır.
Ayrıntılı bilgiye www.gdu.com.tr adresindeki “Sefer Tarifeleri” kısmından veya mobil uygulamamızın “Sefer Saatleri” bölümünden ulaşabilirsiniz.

Generic placeholder image
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖNCELİĞİMİZDİR

Değerli yolcularımız,

Sizlerin memnuniyeti bizim için her zaman en önemli önceliktir. Hizmet kalitemizi artırmak ve sizlere daha iyi bir deneyim sunabilmek adına, görüş ve önerilerinize büyük önem veriyoruz.

Lütfen deneyimlerinizi bizlerle paylaşmak için müşteri memnuniyeti anketimize katılın.

Görüşleriniz, hizmetlerimizi geliştirmemizde bize ışık tutacaktır.

Generic placeholder image
Gestaş Ailesi'ne Hoş Geldiniz.

Anlık Bilgilendirme hizmetimiz, şirketimiz WhatsApp kanalları üzerinden gerçekleştirilmektedir. Hangi hat bazlı bilgi almak istiyorsanız, aşağıda yer alan linke tıklayarak kanala abone olabilirsiniz. İlgili kanala abone olduktan sonra sefer bilgileri cep telefonunuza anlık bildirim olarak iletilecektir. 

Genel Sefer Bilgisi/Gestaş

Gökçeada Sefer Bilgisi/Gestaş

Bozcaada Sefer Bilgisi/Gestaş

G.Marmara Sefer Bilgisi/Gestaş

Bulut
Bulut