Yaz sezonunun sona ermesi nedeniyle; 15.09.2025 tarihinden itibaren Bozcaada dönüş rezervasyonlarımız sona erecektir. Bozcaada'dan dönüşler sıra usulü yapılacaktır.
BOĞAZ HATLARINDA SEFER BİLGİSİ;
- 13.09.2025 Cumartesi (bugün) Boğaz hatlarında seferlerimiz an itibariyle;
Çanakkale-Eceabat ve Çanakkale-Kilitbahir hatları tarifeye uygun, Lapseki-Gelibolu hattı ise saatsiz olarak devam etmektedir.
MARMARA-NARLI HATTINDA EK SEFER BİLGİSİ;
- 13.09.2025 Cumartesi (bugün) Narlı-Marmara hattında,
Marmara'dan saat 06:15'de
Ek sefer yapılacaktır.
- İptal/ek sefer bilgileri ve daha fazlası için 444 0 752 GESTAŞ İletişim Merkezi'ni arayınız. Sefer tarifelerine https://gdu.com.tr/gduonline/sefer-tarifeleri linkinden ulaşabilirsiniz.
İyi yolculuklar dileriz.
09 Eylül 2025 tarihi itibariyle Çanakkale-Kilitbahir, Çanakkale-Eceabat, Geyikli-Bozcaada, Kabatepe-Gökçeada ve Narlı Adalar hatlarında sefer tarifesi değişikliği bulunmaktadır. Ayrıntılı bilgiye https://www.gdu.com.tr/gduonline/sefer-tarifeler ilinkinden veya mobil uygulamamızın ''Sefer Saatleri'' kısmından ulaşabilirsiniz.
1 Temmuz 2025 tarihinden itibaren, ada hatlarında şoför haricindeki yolcular için uygulanan araç içi yolcu biletleme işlemi sona ermiştir.
25.06.2025 tarihinde gerçekleştirilen Yönetim Kurulu toplantısında alınan karar doğrultusunda, Geyikli–Bozcaada ve Kabatepe–Gökçeada hatlarında araçlı geçişlerde araç içerisinde bulunan yolculardan ayrıca ücret alınmayacaktır.
Bu tarihten itibaren söz konusu hatlarda yapılacak araçlı geçişlerde, araçta bulunan yolcu sayısına bakılmaksızın yalnızca araç ücreti üzerinden biletleme işlemi gerçekleştirilecektir.
Bozcaada İlçe trafik komisyonunun almış olduğu karar doğrultusunda;
4 Haziran 2025 tarihi itibariyle Geyikli-Bozcaada hattında, 19-32 kişilik midibüs ve otobüs tipi araçların geçişleri yaz sezonu boyunca yasaklanmıştır. Tır, kamyon ve iş makinesi tipindeki araçlar ise; Pazartesi, Salı, Çarşamba ve Perşembe günleri geçiş yapabileceklerdir. Bu araçların Cuma, Cumartesi, Pazar ve özel günlerde adaya geçişlerine izin verilmemektedir.
Değerli yolcularımız,
Sizlerin memnuniyeti bizim için her zaman
en önemli önceliktir. Hizmet kalitemizi artırmak ve sizlere daha iyi bir
deneyim sunabilmek adına, görüş ve önerilerinize büyük önem veriyoruz.
Lütfen deneyimlerinizi bizlerle paylaşmak
için müşteri memnuniyeti anketimize katılın.
Görüşleriniz, hizmetlerimizi
geliştirmemizde bize ışık tutacaktır.
Anlık Bilgilendirme hizmetimiz, şirketimiz WhatsApp kanalları üzerinden gerçekleştirilmektedir. Hangi hat bazlı bilgi almak istiyorsanız, aşağıda yer alan linke tıklayarak kanala abone olabilirsiniz. İlgili kanala abone olduktan sonra sefer bilgileri cep telefonunuza anlık bildirim olarak iletilecektir.