Martı

GESTAŞ HAKKINDA GELİŞMELER

Kurumumuz hakkındaki haberler ve faaliyetlerimizle ilgili bilgilendirmelere bu bölümden ulaşabilirsiniz.

Tüm Haberleri Görüntüle

Martı
Bulut
Bulut
Bulut
Resim Yüklenemedi

Şirketimiz bünyesinde, tüm saha çalışanlarına yönelik 'Müşteri İlişkileri' temalı eğimlerin ilki, 1 Kasım'da gerçekleştirildi. Şirket aidiyet duygusunun öneminin ve mutlak müşteri memnuniyeti önceliklerinin anlatıldığı eğitimlerde, 'Değerlerimiz, Müşteri İlişkileri, Stres ve Öfke Kontrolü' konu başlıkları işlendi. 

Eğitimin startını veren ve ilk oturumunu bizzat kendisi gerçekleştiren Genel Müdürümüz Hasan İlhan Yürükçü, Çanakkale halkına en iyi hizmeti verebilmek için markalaşmış müşteri memnuniyetine önem verdiğini belirtti. 

"Amacımız Gestaş'ı daha ileriye taşımak. Tüm personellerimiz ile canla başla çalışıp, müşteri memnuniyeti odaklı hizmeti her alanda benimsemek" cümleleri ile eğitimin amacına vurgu yapan Genel Müdürümüz, eğitimlerin sürekli devam edeceğini, mutlu müşteri anlayışının tüm personeller tarafından benimsenip uygulanacağını belirtti. 

Dört farklı grupta tüm personellerin katılımıyla gerçekleştirilmesi planlanan eğitimler, Çanakkale ve Lapseki İskeleleri'ne bağlı gemilerde yapılmaya devam edecek. 

Eğitim İçeriği:
- Değerlerimiz
- Müşteri İlişkileri
- Stres Yönetimi ve Öfke Kontrolü
- Bilgisayar Donanımları Tanıtımı
- Gest-Go Biletlendirme Sistemi Eğitimi
- Gest-Go Biletlendirme Sisteminde Bilet Keserken Hata Alındığında Yapılması Gerekenler

Eğitim Yeri:
- Çanakkale ve Lapseki iskelelerinde bağlı gemiler

Katılımcılar:
- İskele Baş Personeli
- Gişe ve İskele Personeli
- Güvenlik Personeli

Eğitmenler: 
- Neşe TENEKECİ
- A.Berna ERGİN
- Şükran TÜZÜN
- Pınar UYGUN
- Seda ÇAVDAR

- Aliye SEVİM
- Cihangir TENGERLİ
- Furkan ER

Martı